شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

با توجه به موارد زیر می توانید از مزایای گارانتی به طور کامل بهره مند گردید:

  • با مطالعه دقیق دفترچه راهنما، می‌توانید با قابلیت های دستگاه، روشهای مناسب نگهداری و استفاده مناسب از محصول، آشنا شوید.
  •  لوازم جانبی، صدمات و تغییر حالت فیزیکی، ایرادات ناشی از نفوذ رطوبت یا مایعات(حتی بخار آب،هوای شرجی)، نصب یا تعمیر توسط افراد غیرمجاز ، و استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی،ضربه، فشار مکانیکی، وارد شدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه، خسارتی که بر اثر استفاده ناصحیح و فرسودگی بر اثر مصرف بیش از حد معمول ایجاد شوند تحت پوشش گارانتی نمی باشد. .
  • در ایران تنها کارت ضمانت نامه صادره از سوی شرکت لیرکن سرویس (که دارای هولوگرام و سریال چاپی محصول می باشد) معتبر بوده که بر روی دستگاه شما هنگام نصب قرار می گیرد و جهت دریافت خدمات ارائه این کارت به صورت سالم بر روی دستگاه به همراه فاکتور خرید معتبر، ضروری می باشد 
  • صندلی های ماساژ شرکت لیرکن به مدت 24 ماه و تجهیزات پرتابلی این شرکت به مدت 12 ماه تحت پوشش خدمات رایگان تعویض قطعه و دستمزد تعمیرات بی غید وشرط قرار دارد. .
  • برای دستگاه هایی که دارای خدمات نصب رایگان می باشند، ملاک شروع گارانتی تاریخ نصب محصول بوده و در صورت عدم نصب دستگاه توسط شرکت ملاک شروع گارانتی تاریخ خرید محصول می‌باشد. .
  • در صورت هرگونه خرابی دستگاه در زمان گارانتی، هزینه ایاب و ذهاب کارشناس یا جابه جایی دستگاه به محل تعمیرگاه بر عهده مالک دستگاه می‌باشد. .
  • جهت استعلام و صحت گارانتی شماره موبایل درج شده در فاکتور یا قراداد فروش محصول خود را و یا کد گارانتی ارسال شده و یا قرارگرفته بر روی کارت گارانتی دستگاه خود را در کادر پایین وارد نمائید و بر روی دکمه استعلام گارانتی کلیک کنید،در صورت هرگونه مغایرت اطلاعاتی با شماره موبایل قرار گرفته در کارت گارانتی یا شرکت تماس حاصل نمائید. .
  • جهت ارتباط با ما و دریافت خدمات پس از فروش و مشاوره با شماره 09127195273 و یا شماره های قرار گرفته در سایت تماس حاصل فرمائید.